۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷

کرم اللهی خبر داد؛

فیلم معراجی ها در قزوین نقد می شود

فیلم معراجی ها در قزوین نقد می شود

قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: جشنواره فیلم مقاومت با نقد و بررسی فیم معراجی ها در قزوین برگزار می شود.

محمد کرم اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: همزمان با سوم خرداد ماه، در سالروز آزاد سازي خرمشهر، حوزه هنري استان اقدام به برگزاري ویژه برنامه هاي فرهنگي شامل، ‌نمايشگاه، چاپ و پوستر،‌ ديدار با رزمندگان، آزادگان و جانبازان ،‌انتشار مجله صوتي، برپایی جشنواره فيلم مقاومت و برگزاری شب شعر حماسی کرده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه هاي اين ايام از سوم تا دهم خردادماه با حضور هنرمندان،استادان برگزار می شود افزود: به همت واحد مطالعات و فرهنگ پایداری جلسه های ديدار و گفتگو كارشناسان و هنرمندان اين مركز با رضا تندكی ها رزمنده دوران دفاع مقدس، حسين صباغ زاده، آزاده و يوسف شنازندی جانباز دوران دفاع مقدس، روز سوم خرداد برگزار خواهد شد.

این مسئول یادآورشد: به همت واحد هنرهای تصویری از سوم تا دهم خرداد ماه "جشنواره فيلم مقاومت" به اكران،‌ نقد و بررسي فيلم "معراجی ها" ساخته مسعود ده نمکی در سینما تالار حافظ قزوین اختصاص يافته است.

کرم اللهی تصریح کرد: واحد هنرهای تجسمی "نمايشگاه محیطی پوسترهاي خرمشهر"‌ ،آثار هنرمندان این مرکز را در محوطه بيروني حوزه هنری قزوین به مدت هفت روز برای بازدید عموم دایر خواهد کرد.

وی اظهارداشت: رونمایی از "مجله مستند صوتي، تصویری"  با موضوع نقش رزمندگان در عملیات بیت المقدس و برگزاری  "شب شعر حماسي" با حضور شاعران و هنرمندان در پنجم خرداد ماه ساعت 18در تالار حافظ از دیگر برنامه های این حوزه به مناسبت آزادسازی خرمشهر است که برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد: طراحی 10 "پوستر با موضوع خرمشهر" توسط هنرمندان این مرکز همراه با درج در سایت حوزه هنری قزوین جهت بهره برداری ادارات و سازمانها از دیگر برنامه های این ایام است که به همت واحد روابط عمومی اجرا خواهد شد.

کد خبر 2296658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha